YOKEBE DIETERNA .

Yokebe 2 veckors Turbodiet

Ska du snart på semester, klassåterträff eller en viktig fest? Eller passar inte längre favoritjeansen? Behöver du gå ned i vikt snabbt? Den snabba och enkla lösningen är här: Yokebes 2-veckors turbodiet! Med turbodieten kan du se den första viktminskningen redan efter kort tid och därför uppnå ditt viktminskningsmål snabbt!

 

VECKA 1: KICKSTARTSFASEN

Börja med kickstartsfasen som gör det möjligt att gå ned betydligt i vikt. Ersätt tre måltider om dagen med en god Yokebe-shake. Under din första vecka ska dieten även innehålla andra typer av nyttiga lågkalorisnacks som frukt och grönsaker. Det är avgörande att planen följs under de första dagarna!

VECKA 2: MÅLFAS

Ersätt en måltid två gånger per dag med Yokebe-shake. Till lunch eller på kvällen får du lov att äta en välbalanserad måltid: hitta nyttiga tips på Yokebe.se och planera dina måltider i förväg för bästa resultat. 

Den längre Yokebedieten

Har eftermiddagsfikat, det stressiga kontrosjobbet eller din graviditet satt spår på mage, rumpa och höfter? Vill du bli av med ditt extra kroppsfett snabbt och effektivt? Då är Yokebes utökade dietplan den perfekta viktminskningsstrategin för dig. Du kommer att förbränna oönskat fett och uppnå snabba och bra viktminskningsresultat för din länge efterlängtade idealvikt.

VECKA 1: KICKSTARTSFASEN

Börja med kickstartsfasen som gör det möjligt att gå ned betydligt i vikt. Ersätt tre måltider om dagen med en god Yokebe-shake. Under din första vecka ska dieten även innehålla andra typer av lågkalorisnacks som frukt och grönsaker. Det är avgörande att planen följs under de första dagarna!

VECKA 2-4: INLÄRNINGSFAS

Ersätt två måltider med en Yokebe-shake varje dag. Du får lov att äta en välbalanserad måltid på kvällen eller till lunch.
Behöver du inspiration vad gäller måltider? Hitta nyttiga recept på Yokebe.se och planera dina måltider för bästa resultat!  Motionstips: Börja nu med en rask promenad i friska luften, två till tre gånger i veckan.

FRÅN VECKA 5: FORTSÄTTNINGSFAS

Stärk dina sunda matvanor och ersätt endast en måltid per dag med en Yokebe-shake som en del av en energireducerad kost. Denna fas hjälper din kropp att behålla den nya vikten på lång sikt när du nu fortsätter att gå ned i vikt långsammare för att undvika en jojo-effekt. Öka din fysiska aktivitetsnivå och utöva någon skonsam aktivitet (cykla, promenera osv.) två till tre gånger i veckan i minst 20 minuter. Gör fysisk aktivitet till en del av din dagliga rutin för att öka ämnesomsättningen och muskelmassan.

 

Viktminskningstips! Håll din målvikt genom att ersätta en måltid med en Yokebe-shake när du känner att det behövs. Försök att inte falla tillbaka i dina tidigare matvanor. Fortsätt att äta en hälsosam, balanserad, varierad och proteinrik kost.

 

Kom igång med Yokebe nu

Yokebe finns på ditt lokala apotek eller hos ditt apotek online.

KÖP ONLINE HITTA DIN BUTIK

 

Starten met Yokebe